Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pilli ja Pulla. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Pilli ja Pulla. Näytä kaikki tekstit

torstai 28. kesäkuuta 2012

Ruokatalo

Oltiin käymässä joku aika sitten yhdessä asuntonäytössä, ei emme ole ostamassa toista taloa, mutta sieltä sain ihanan idean kissojen ruokailuun. Meillä oli sopivasti yksi vanha hieman huonokuntoinen arkku, eli ei siis yhtään ottanut kipeää tehdä siihen aukkoa kylkeen. 

Puhdistin arkun suurimmista lioista ihan vaan tiskiharjalla ja sitten porasin neljä reikää aukon jokaiseen kulmaan ja sen jälkeen sahasin loput aukosta, jotta sain siis sen aukon tehtyä. Olipas vaikeasti selitetty :) Kun aukko oli valmis, hioin sen reunat ettei jää tikkuja ja puhdistin arkkua paremmin. Lopuksi arkku, eli kissojen ruokatalo kannettiin sisälle... 

... ja tältä se siis näyttää!


Arkussa on tuollainen kätevä lokero, johon voi laittaa kissojen tarvikkeita, eikä kissat saa niitä sieltä kun kansi on kiinni.


ja kovasti kissut siitä tykkää. :D

maanantai 23. tammikuuta 2012

Koti

Olemme päässeet muuttamaan! Vihdoinkin!

Kyllä tuntuu hienolta olla omassa kodissa, omassa rauhassa, nauttia.

Tässä on nyt ollut pikkuinen blogihiljaisuus, kun ei ole ollut nettiä. Nyt istuskelen täällä mun vanhempien luona. Katsotaan mitä saan rustattua tänne.

Perjantaina meillä oli siis muutto ajankohtainen, sillä torstaina illalla meille saatiin vesi juoksemaan. Kyllä oli hienoa avata hana ensimmäisen kerran ja laskea vettä altaaseen. Toki sieltä tuli vain kylmää vettä, kun lämminvesivaraajalle menevä johto oli kai jotenkin liian pieni. Hyvin se kuitenkin meni. Kylmäläkin vedellä pääsee jo tosi pitkälle.


Samana päivänä kun päästiin muuttamaan, meille muutti myös kissat Pilli ja Pulla. Aivan vallottavia veljeksiä ovat.
Erittäin hyvin on pojat kotiutuneet, ja ovat tosi kovia tutkimaan paikkoja. Hyppelevät vauhdikkaasti koirien yli ja seikkalevat milloin missäkin.

Pillistä ja Pullasta lisää myöhemmin.



Lauantai alkoi lämpimällä vedellä, sillä perjantaina saatiin vaihdettua pieni johto oikean kokoiseen. Lauantai meillä sujui aikalailla vaan ollessa, Samelilla oli pientä flunssaa joten päivä meni ihan vaan maatessa sängyssä ja ihmetellen kissojen ensimmäisiä päiviä uudessa kodissa. Tehtiin ruokaa ja käytiin koirien kanssa lenkillä. Illalla tein vielä yhden "mummon suklaakakun" ja sitä tulikin syötyä sitten ihan pahaan oloon asti.

Sunnuntai aamu alkoi sitten jo lämpimällä suihkulla, ja siis näin ollen tuli käytyä ensimmäisen kerran suihkussa Orrelassa. Oli aika jännää. Suihkunraikkaina lampsittiin äänestämään ja palattiin takaisin kotiin. Päivällä meitä olivat auttamassa A ja M . Todella paljon kiitoksia avusta, kyllä Orrela vaan tuntui illalla kaiken sen ahertamisen jälkeen ensimmäisen kerran kodilta. Kiitos!

Nyt on maanantai ja ensimmäinen arkipäivä Orrelassa. Siis mikä fiilis!

Olis tosi kiva jos jättäisitte vierailustanne blogissa jonkulaisen tervehdyksen. :)

-Orrelan Emäntä